Produkty są rozlokowane w różnych magazynach. Jeśli status danego produktu wskazuje "Wysyłka 24h", buty są wysyłane najpóźniej następnego dnia roboczego. Niekiedy czas zamówienia może się wydłużyć dla produktów w statusie "wysyłka 4-5 dni" i wynieść od 2 do 10 dni roboczych. Status dostępności produktu wskazany jest zawsze przy każdym produkcie.
Po złożeniu zamówienia na naszej stronie, zostanie do Ciebie wysłany e-mail zawierający numer zamówienia. Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt nie jest dostępny w magazynie w Złotnikach, wyszukamy go w naszej sieci europejskich partnerów handlowych. Po znalezieniu produktu jest on wysyłany do naszej siedziby, przyjmowany, weryfikowany i sprawdzany przez nasz zespół. Po przejściu naszego procesu uwierzytelniania jest pakowany w nasze własne opakowanie i wysyłany. Następnie otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł śledzić jej postęp.